سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهداف اینستاگرام

ساختن چندین هدف ربات اینستاگرام

به جای اینکه با یک هدف در ربات معرفی شوید بهتر است برای هر قابلیت ربات هدف مجزایی ایجاد کنید تا سرعت معرفی شما بیشتر شود و زمان کمتری برای اقدامات ربات استفاده شود.

بطور مثال اگر میخواهید از تمامی قابلیت های ، فالو، لایک،کامنت ، دایرکت و لایک کامنت استفاده کنید و اگر همه قابلیت ها را در یک هدف فعال کنید این حالت باعث میشود زمانی بیشتری گوشی شما در گیر فعالیت ربات شود چونکه احتمالا دارد ربات اینستاگرام روبوکلیک برای انجام لایک و کامنت در بخش فالوور ها، با پیج های پرایوت روبه رو شود و اقدامی نکند و مجدد سراغ کاربر دیگری برود و این مورد سبب میشود گوشی شما بیشتر برای فعالیت بیهوده استفاده شود.

مزایای ساختن چند هدف در پنل ربات اینستاگرام

در این حالت شما برای هر حالت هدف متناسب با اقدامات خود میسازید مثلا برای لایک و کامنت فقط هشتگ استفاده میکنید برای انجام فالو فقط پیج های هدف استفاده میکنید و...

توضیحات تکمیلی در ویدیو زیر موجود است:

https://www.roboclick.co/Blog/Instagram-Android-robot-settings


افزایش فالوور با فالو انفالو

فالو و آنفالو در اینستاگرام

بعضی از افراد میگن فالو و انفالو دیگر الان کمکی به پیج نمی کنه یا حتی به ضرر پیچ است ، می خوام در جواب این افراد به توضیح بدهم که اگر فالو و آنفالو کردن هیچ فایده ای نداره پس چطور شما دوستان و آشنایان خود را فالو و یا فالو می کنید شما در واقع با انجام عملیات فالو کردن دارید با مخاطب هدفتون که از دوستان یا آشنایان هستند تعامل برقرار می کنید پس این روش کاملاً مفید است و باید هدفمند از آن استفاده بشه یعنی نباید این فالو کردن برای مخاطبی انجام بشه که علاقمند به صفحه ما نباشند.

سیاستهای اینستاگرام در مورد عملیات اقدامات فالو و انفالو و غیره

اینستاگرام در هیچ مقاله‌ای در دنیا اعلام نکرده که با انجام عملیات فالو و لایک ،کامنت و... و قابلیتی که این اپلیکیشن وجود دارد از اجرای آن مخالفتی اعلام کرده باشد اما به دلیل اینکه اینستاگرام خودش دوست داره که مردم تبلیغات رو از طریق خود اینستا انجام بدن یعنی از طریق خود کمپانی تبلیغات اینستاگرام اجرا بشه به همین دلیل سیاست‌های روی اقداماتی که مانند فالو انفالو  و غیره محدودیت هایی ایجاد کرده که کاربر کمتر بتواند با این روش معرفی و دیده شود با این کار میخواهد کاربران را جذب روش تبلیغات خودش کنه چون میدونه فالو کردن یه روش چالش برانگیزی است و همه کاربران وقتشو ندارند که این عملیات ها را هدفمند انجام بدن!

افزایش تعامل در صفحه اینستاگرام

همون طور که میدونید  اکثر بلاگرها و اینفلوئنسرها   با تولید محتوای جذاب توانستند مخاطبین زیادی را جذب صفحه خود کنند ، یکی از دلایلی که این افراد در مرحله اول تونستن رشد کنند جذب مخاطب واقعی و علاقمند به صفحه شان بوده و زمانیکه محتوای جذابی رو متشر می‌کردند به دلیل اینکه کاربران واقعی و فعالی جذب صفحه خود کردن هر چند به مقدار کم اما با تعامل بیش از حد کاربران با محتوای آنان سبب شد که پستهای اینستاگرام شان به اکسپلور اینستاگرام ورود کند و از این طریق بیشتر دیده شدن و مخاطب های بیشتری جذب کردند.

تبلیغات اینستاگرام برای پیج های تجاری و کسب و کار

ببینید دوستان هرچقدر یک پیج کاری محتوای خیلی خوبی داشته باشه و از لحاظ گرافیکی و طراحی خوبی داشته باشد اما چون این محتوا مورد پسند تمامی کاربران نخواهد بود به ندرت و سختی این پیج ها وارد اکسپلور میشوند، یک مثال ساده شما را بیشتر با این موضوع آشنا می کنم ببینید وقتی شما از یک محتوای طبیعت  در دل کوه و رودخانه داشته باشید این محتوا برای اکثر مردم خوشایند و جذاب هست به دلیل شرایط زندگی شهری و مسائل دیگر مردم این نوع محتوا را می پسندند اما وقتی که شما از یک محصول به طور مثال کفش عکس میگیرید و حالا با طراحی های گرافیکی این محصول را بیشتر جلب توجه می کنید اما با این همه کارها این محصول نمیتونه قدرت بیشتری نسبت به محتوایی که در مورد طبیعت و جنگل و رودخانه هست جذابیت بیشتر داشته باشه!

از تکنلوژی مدرن استفاده کنید

خلاصه صحبت همین بود اون افرادی که کارشناسی می کنند که محتوا میتوند به تنهایی همه کار را انجام بده واقعا این موضوع صحت نداره حداقل برای پیج های تجاری، اما همیشه به یسری خدمات نیاز داریم که این مسیر  کمک کنه که بتوانیم سریع‌تر و راحت‌تر پیشرفت و رشد پیدا کنیم که من به شما ربات اینستاگرام برای پیج کاری و کسب و کار معرفی می کنم ، ربات میتونه نتیجه فوق العاده براتون داشته باشه ،با ربات پیشرفته می توانید روزانه صفحه اینستاگرامتون معرفی کنید و به طور هدفمند به افرادی که علاقمند به کسب و کار تون هستند یا نیاز به کسب و کارتان دارند با این روش هم باعث افزایش فالوور میشید و همچنین می توانید مشتریان کسب و کارتان را در فضای مجازی اینستاگرام رشد و توسعه بدید.

 


ربات اپلیکیشن اینستاگرام

ربات اپلیکیشن اینستاگرام

در سال 1400 مهندسین روبوکلیک توانستند سیستم جدیدی ابداع کنند که تمامی محدودیت های موجود را بطور کامل رفع کند، سیستم ربات اپلیکیشن اینستاگرام روبوکلیک کاملا طبیعی و بدون نیاز به پسورد اینستاگرام فعالیت میکند. در حال حاضر روبوکلیک تنها سایتی است که این تکنلوژی منحصر به فرد را راه اندازی کرده است و  به لطف شما همراهان گرامی همواره با آپدیت های جدید سیستم خود را بروز و هدفمند تر خواهیم کرد.

عملکرد و فعالیت 

ربات اینستاگرام با روش فالو، لایک، کامنت ، دایرکت روزانه بصورت هدفمند از طریق هشتگ ها ،موقعیت ها و پیج های هدفتون صفحه شما را روزانه معرفی میکند و همچینین قابلیت آنفالو نیز دارد.

ربات اپلیکیشن اینستاگرام

امنیت بالا

در ربات اپلیکیشن اندروید روبوکلیک بدون نیاز به پسورد میتوانید از خدمات ربات استفاده کنید کافیست بعد انجام تنظیمات در سایت، اپلیکیشین در گوشی اندروید 7 به بالا نصب و اجرا نمایید تا فعالیت آن شروع گردد.

مزایای و بازخورد

انجام دادن فعالیت دستی بصورت هدفمند و روزانه کاری چالش برانگیز است، اما با ربات ما بصورت هدفمند معرفی میشوید، و سبب افزایش فالوور واقعی و جذب مشتری برای کسب و کارتان میشود، رشد و بازدید صفحه شما به مرور افزایش پیدا میکند و کاربران هدفتان به اختیار صفحه شما را فالو میکنند.

همچنین دارای پنل مدیریت برای تنظیمات و نحوه عملکرد ربات، سیستم آنلایز و نمایش میزان فعالیت ربات در هدف های انجام شده.

عملکرد و فعالیت ربات اینستاگرام

بهترین روش جذب مشتری و افزایش فالوور واقعی

در چند سال اخیر ربات اینستاگرام روبوکلیک با شایستگی تمام توانسته پیج هایی را بالا 100k  فالوور واقعی برساند و تنها روش حال حاضر موجود دنیا برای توسعه و ارتقا صفحه اینستاگرام همین روش میباشد.

2 روز تست رایگان

بعد از ثبت نام در سایت سیستم 2 روز تست رایگان بصورت اتومات فعال میکند تا کاربران سایت بتوانند نحوه عملکرد و بازدهی سیستم را مشاهده نمایند.

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر میتوانید با کارشناسان سایت در تماس باشید

0919-898-0023


افزایش تعامل اینستاگرام

نرخ تعامل اینستاگرام

منظور از تعامل معیار هایی هستند که باعث بازدید و دیده شدن صفحه شما بصورت ارگانیک و طبیعی میباشد.

افزایش تعامل اینستاگرام

در مرحله اول باید کاربران هدفتون از طریق هشتگ یا پیج و... پیدا کرده و سپس به سیستم تعریف کنید تا تعامل بصورت هدفمند انجام گردد.

نرخ تعامل اینستاگرام

بطور مثال هدف روبوکلیک جذب افرادی که دارای کسب و کار هستند میباشد، ما در این مرحله  از هشتگ: فروشگاه_آنلاین، فروشگاه، فروشگاه_اینترنتی، فروشگاه_لباس، فروشگاه_انلاین، فروشگاه_کفش، فروشگاه_پوشاک، فروشگاه_ورزشی، فروشگاه_زنانه، فروشگاه_کیف_کفش و... هدف دادیم.

تعامل با روش فالو کردن 

بعد انجام تنظیمات در سیستم فقط قابلیت فالو فعال کردیم که افرادی که از این هشتگ ها استفاده میکنند فقط فالو بشوند.

تعامل با روش لایک کردن

در مرحله بعد به سیستم تعریف میکنیم با افرادی که فالو کرده است ، تعامل لایک داشته باشد.

نتیجه گیری نرخ تعامل 

در واقع ما با دو روش کاربر هدف تحت تاثیر قرار میدهیم ، که هم از صفحه ما بازدید کند و در صورت رضایت نیز صفحه ما را فالو داشته باشد.

تمامی این مراحل به محتوا و هدفمند بودن تنظیمات شما نیز بستگی دارد.

ویدیو آموزش مشاهده نمایید

 


آموزش ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام (Poll)

اینستاگرام به موجب آپدیت جدید و جزئی که برای اپلیکیشن خود منتشر ساخت، یک قابلیت جدید و جالب را ارائه کرده است. این قابلیت مربوط به امکان ارسال نظرسنجی در استوری (Story) می‌شود. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام بپردازیم. بنابراین با روبوکلیک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام

اینستاگرام مدت هاست که قابلیت استوری (Story) را ارائه کرده و این ویژگی به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این قابلیت می‌توانید به صفحه “استوری اینستاگرام (Instagram Stories)“ مراجعه کنید. اما اینستاگرام دائما در حال آپدیت و به روز رسانی قابلیت های خود است. به تازگی و با آپدیت جدیدی که برای این اپلیکیشن منتشر شده، هم اکنون کاربران می‌توانند نسبت به ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام (Poll) وارد عمل شوند!

پروسه به این صورت است که شما یک عکس یا ویدئو را طبق حالت عادی برای ارسال در استوری اینستاگرام خود ضبط می‌کنید و سپس می‌توانید یک نظرسنجی حاوی دو گزینه مختلف را بر روی آن عکس یا ویدیو ایجاد کنید و کاربرانی که استوری شما را می‌بینند، قادر به انتخاب گزینه مد نظرشان خواهند بود. در ادامه این مطلب قصد داریم به آموزش نحوه ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با این مسئله نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

 

آموزش ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام (Poll)

قابلیت ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام با انتخاب استیکری امکانپذیر می‌شود که Poll نامگذاری شده است. کلمه Poll به معنای نظرسنجی است. برای استفاده از این قابلیت به شرح زیر عمل کنید:

آموزش ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام (Poll)

  • اپلیکیشن اینستاگرام را آپدیت و اجرا کنید.
  • با لمس آیکون با نماد “خانه” از نوار زیرین برنامه به صفحه هوم (Home) بروید.
  • آیکون پروفایل خود را از گوشه سمت چپ و بالای صفحه انتخاب کنید تا دستور ارسال استوری صادر شود.
  • حال عکس یا ویدیوی مورد نظرتان را برای ارسال به عنوان استوری ضبط کنید.
  • بعد از ضبط عکس، آیکون اضافه کردن استیکر را از گوشی سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید.
  • استیکر با عنوان Poll را انتخاب نمایید.

حالا می‌توانید سوال مورد نظرتان را برای نظرسنجی بنویسید و در پایی هم دو پاسخ را برای آن در نظر بگیرید. لزومی وجود ندارد که پاسخ های شما صرفا “بله” یا “خیر” باشند و شما می‌توانید این پاسخ ها را شخصی سازی نمایید. البته باید دفت کنید که هر پاسخ حداکثر می‌تواند شامل 22 کاراکتر باشد. بعد از اینکه سوال و گزینه های پاسخ نظرسنجی را مشخص کردید، گزینه Next را انتخاب و در نهایت با لمس گزینه Send مثل شرایط عادی پست مورد نظر را در استوری اینستاگرام خود ارسال کنید.

آموزش ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام (Poll)

بعد از ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام شما به ازای ثبت هر نظر از سوی کاربران نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید ضمن مراجعه به استوری خود و کشیدن انگشتتان از پایین صفحه به سمت بالا، جزئیات دقیق نظرسنجی و نظراتی که برای آن به ثبت رسیده است را مشاهده کنید.